Gazeta Lokalna KROTOSZYN | MILICZ

Gazeta Lokalna KROTOSZYN | MILICZ
PADEWSCY

Sprawna obsługa klientów

2022-03-30
  1. Strona Główna
  2. /
  3. Aktualności
  4. /
  5. Sprawna obsługa klientów
Sprawna obsługa klientów
BETA
MATERIAŁ SPONSOROWANY

Masz problem z dostawą wody lub odprowadzaniem ścieków i nie jesteś pewien, do kogo powinieneś się zgłosić? Zwróć się do Biura Obsługi Klienta Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krotoszynie.

 

Jego podstawowym zadaniem jest zachowanie dobrych i skutecznych kanałów komunikacji z mieszkańcami. Ma ułatwić potencjalnemu klientowi uzyskanie wyczerpujących informacji o usługach świadczonych przez spółkę oraz pomóc przy ewentualnych awariach i różnego rodzaju reklamacjach.

– Biuro Obsługi Klienta oferuje swoją pomoc w zakresie rozliczeń za dostarczanie wody, odprowadzanie ścieków, za sprzedaż usług związanych z działalnością firmy, np. za wykonanie przyłączy wodociągowych lub kanalizacyjnych, za wodę pobieraną z punktu, za ścieki dowożone wozami asenizacyjnymi, czyszczenie sieci i przyłączy kanalizacyjnych. Do obowiązków BOK-u należy również zawieranie czy wypowiadanie umów na świadczone usługi w kwestii dostarczania wody, ścieków dla klientów indywidualnych oraz firm do różnych celów – gospodarstwa domowe, przemysł, sprzedaż hurtowa wody, zużycie wody na cele przeciwpożarowe oraz ścieki dowożone wozami asenizacyjnymi – objaśnia Wojciech Niestrawski, kierownik Zakładu Wodociągów i Kanalizacji.

Biuro przyjmuje także wszelką korespondencję, jak pisma, wnioski czy dzienniki budowy do wpisu, jak również zgłoszenia związane z awariami sieci, przyłączy czy wodomierzy. Za jego pośrednictwem interesanci są przekierowywani do odpowiednich działów celem wyjaśnienia konkretnej sprawy. Wystawianiem faktur za świadczone usługi i składaniem wniosków związanych z zawarciem umowy zajmuje się samodzielnie Biuro Obsługi Klienta.

W kwestii zakończenia budowy – dziennika budowy i wystawienia protokołu odbioru przyłącza wodociągowego i/lub kanalizacyjnego powiadamiany jest dział zajmujący się sieciami wodociągowymi i kanalizacyjnymi. Do niego przekierowywane są również wszelkie zgłoszenia związane z awariami sieci i przyłącza, pisemne zapewnienia dostawy wody i/lub odprowadzania ścieków do danej działki, potrzebne do uzyskania pozwolenia na budowę, wydanie warunków technicznych do podłączenia do sieci wodociągowej i/lub kanalizacyjnej, wykonanie przyłącza wodociągowego lub kanalizacyjnego.

Sprawą zakładania wodomierzy do danej nieruchomości oraz zgłoszenia montażu podlicznika na wodę bezpowrotnie zużywaną na ogród zajmuje się dział wodomierzowy. Kwestiami budowy sieci wodociągowej/kanalizacyjnej zajmuje się kierownik ZWiK lub działu technicznego. – Petenci mogą zgłaszać różnego rodzaju sprawy, kontaktując się z nami telefonicznie – 062 725 42 41 – lub mailowo – zwik@pgkimkrotoszyn.pl. Jeśli sprawy wymagają złożenia odpowiedniego pisma lub wniosku, można złożyć go osobiście w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Słonecznej 35 w Krotoszynie lub w siedzibie głównej – w sekretariacie przy ul. Rawickiej 41. Można je również dostarczyć za pośrednictwem poczty tradycyjnej i na adres mailowy zwik@pgkimkrotoszyn.pl. Każdy klient, kontaktując się z BOK-iem, jest informowany o możliwościach składania dokumentów w PGKiM-ie oraz rodzajach pism czy wniosków, jakie powinien złożyć do konkretnej sprawy – informuje W. Niestrawski.

W celu polepszenia standardów obsługi interesantów od 1 października 2021 roku działa również system elektronicznego Biura Obsługi Klienta, który pozwala na monitorowanie wydatków za zakup usług dostarczania wody i odprowadzania ścieków. Istnieje możliwość podglądu i przesyłania indywidualnych odczytów zużycia wody czy elektronicznego zgłaszania problemów bądź dokumentów. System pozwala na dostęp do eFaktur całodobowo i w każdy dzień tygodnia. Klienci nie muszą się martwić przechowywaniem dokumentów i pamiętać, gdzie się znajdują. W każdej chwili istnieje możliwość sprawdzenia danego rachunku. Pozwala to na dokonanie analizy swoich wydatków, na lepsze zarządzanie budżetem domowym. System umożliwia także oszczędność czasu klienta – faktura zostaje dostarczona w momencie jej wystawienia. Nie trzeba czekać na list lub wypisywać polecenia dokonania przelewu.

Do systemu eBOK możemy się zalogować poprzez wpisanie w przeglądarce internetowej adresu ebok.pgkimkrotoszyn.pl lub poprzez stronę firmową, na której znajduje się odnośnik do elektronicznego biura obsługi. W rejestracji wystarczy podać swoje dane osobowe, nazwę firmy, numer klienta, numer i kwotę ostatniej faktury, adres mailowy i numer telefonu.

(FENIX)

Comments are closed

YouTube

Archiwum
Jarmużek
BGP 2023
Motosdodoła
BHP RABENDA
KOK
TK DACHY
IMPULS ZDUNY
MATYLA
Agencja Reklamowa GL
Dietetyk Kaźmierczak
ZBITY TELEFON
INNOWACYJNE FINANSE
GÓRZNY GROUP
MAYOR INK