Skutecznie wypromuj swoją nową markę…
- Strona Główna
- /
- Aktualności
- /
- Skutecznie wypromuj swoją nową...
Skutecznie wypromuj swoją nową markę dzięki pozycjonowaniu stron.
Postaw na najskuteczniejszą formę marketingu!
Konsumenci w swoich wyborach kierują się bardziej osobistymi emocjami niż racjonalnymi przesłankami. Pokazuje to wiele badań marketingowych, jak choćby ślepe testy – odbiorcy nie są w stanie rozpoznać swojego rzekomo ulubionego produktu, jeżeli opakowanie pozbawi się najbardziej charakterystycznych elementów, np. logo.
Dlatego stworzenie silnego, popularnego brandu stanowi obowiązek każdego przedsiębiorcy, niezależnie od branży. A najlepszym narzędziem do kreowania marki jest promocja w internecie.
Miejsce firmowej witryny www w rankingach Google wpływa na postrzeganie całego brandu
Według ekspertów z agencji marketingowej ESEO aż 90% użytkowników uważa, że marki wyświetlające się wyżej w wyszukiwarce są lepsze od konkurencji. Algorytmy Google są już na tyle rozwinięte i wzbogacone o dane na temat zachowań konsumentów, że są w stanie bardzo precyzyjnie określić potrzeby odbiorcy. Dzięki temu, że strony z czołowych miejsc spełniają oczekiwania internautów, konsumenci uważają serwis za wysoce wiarygodny. Tym samym trzeba uznać pozycjonowanie stron internetowych za jedną z podstawowych metod budowania rozpoznawalności firmy oraz budowania określonego wizerunku brandu. Liczby nie kłamią: już 84% ludzi korzysta z Google, zanim zdecyduje się na jakiekolwiek zakupy. Zajęcie wysokiej pozycji na liście stanowi gwarancję wzmożonego zainteresowania, a w konsekwencji rosnącej liczby klientów.
Pozycjonowanie stron internetowych przynosi wymierne korzyści wizerunkowe i finansowe
Nie da się ukryć, że podstawowym celem, z którego rozliczana jest znakomita większość działów marketingu w Polsce, jest widoczna poprawa wyników sprzedaży. Wprawdzie pozycja marki wśród przedstawicieli grupy docelowej nie przekłada się bezpośrednio na słupki – niektórzy po prostu w danej chwili nie potrzebują produktu, a informacji – to o renomę brandu trzeba dbać bez przerwy. Po to, aby klient właśnie o Twojej firmie pomyślał w pierwszej kolejności, kiedy postanowi kupić konkretną rzecz. Z danych udostępnionych przez przedstawicieli ESEO wynika, że dzięki efektywnemu i długotrwałemu pozycjonowaniu stron internetowych niektóre przedsiębiorstwa były w stanie zwiększyć przychody o – bagatela – 70%. I to na przestrzeni niecałych 12 miesięcy. Statystyki pokazują zatem jasno, że to od marketingu internetowego najmocniej zależy skuteczność promowania marki.
Comments are closed