Reklama w Google jako najlepsze narzędzie do pozyskiwania klientów
- Strona Główna
- /
- Aktualności
- /
- Reklama w Google jako...
Internet to doskonałe miejsce, aby zacząć sprzedaż naszych produktów na wielką skalę. Musimy jednak pamiętać, że w świecie WWW królują te propozycje, które zdaniem algorytmu wyszukiwarki najlepiej dopasowały się do zapytania użytkownika. Dlatego właśnie jako przedsiębiorcy powinniśmy jak najlepiej zapoznać się z wymaganiami Google.
W momencie, kiedy roboty skanujące zawartość strony odnotują ją pozytywnie, jako wartościową i unikalną, możemy liczyć na nadchodzące zyski z pozycji w pierwszej dziesiątce wyników. W przeciwnym razie kto inny zabierze rzeszę naszych potencjalnych klientów do konsumpcyjnego raju. Aby tego uniknąć i przechylić szalę na swoją korzyść, możemy skorzystać z pomocy fachowców od SEO.
SEO (Search Engine Optimization) to popularne pozycjonowanie stron, które opiera się na zmodyfikowaniu strony klienta pod tyloma kątami, że jako nowy serwis zaprezentuje ona najwyższą użyteczność nie tylko dla robotów Google, ale też dla samych klientów. Kluczowymi zabiegami będą korekcje treści prezentowanych na stronie oraz strukturalne dopasowanie elementów HTML, zgodnie z zaleceniami sztuki UX. Do tego dochodzi także masa technicznych detali, o które trzeba zadbać. Odpowiednie wykorzystanie każdego tagu wirtualnego języka oraz wypełnienie meta opisów na poszczególnych podstronach to mus, tak samo zresztą jak dbałość o doskonałą formę prezentacji danych – akapity, nagłówki czy listy. Istotą całego procesu są też tak zwane słowa kluczowe, którymi będziemy musieli nasycić większość tekstów.
Co możemy zrobić zamiast pozycjonowania? Czyli reklama Adwords
Nie zważając jednak na działanie SEO, które często wymaga od nas cierpliwości i miesięcy zanim zacznie w pełni działać, możemy szybko i łatwo wykupić reklamę w Google. Zagwarantuje nam ona uzyskanie najwyższych pozycji w rezultatach wyszukiwania bez konieczności bawienia się w optymalizację serwisu. Już od momentu pierwszej kampanii będziemy mogli zaobserwować wzrost zainteresowania naszą ofertą. Tym bardziej, że w wypadku korzystania z Google Adwords płacimy zazwyczaj tylko za samą wizytę klienta na naszej stronie, nie zaś za wyświetlenie mu reklamy.
– Chociaż Adwords i towarzyszące mu narzędzia oraz ustawienia mogą na pierwszy rzut oka wydawać się skomplikowane, to dla profesjonalistów z branży marketingu internetowego nie mają już żadnych tajemnic. Dlatego wszelkie „podchwytliwe” opcje i zakamarki systemu PPC najlepiej zostawić fachowcom, którzy skonfigurują wydajnie działającą dla nas akcję reklamową, mając wzgląd na budowę naszej witryny oraz swoje doświadczenie w temacie – tłumaczy specjalista z wrocławskiej agencji afterweb.pl. Dobry marketingowiec za sterami Adwords zapewni nas, że promocja trafi do właściwych ludzi.
Comments are closed