Krotoszyński urząd otwarty dla wszystkich
- Strona Główna
- /
- Aktualności
- /
- Samorząd
- /
- Krotoszyński urząd otwarty dla...
Od dziś Urząd Miejski w Krotoszynie znów jest otwarty dla wszystkich zainteresowanych. Kontakt z pracownikami magistratu jest możliwy w wyznaczonych strefach, w każdym z czterech budynków.
– Jeśli to możliwe, prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny z odpowiednim wydziałem i uzgodnienie terminu wizyty. Usprawni to załatwienie sprawy oraz zapewni Państwa bezpieczny pobyt w urzędzie. Podczas wizyty prosimy o zasłanianie nosa i ust – czytamy w komunikacie UM w Krotoszynie. Do końca maja nie będą odbywały się dyżury burmistrza w sprawie skarg i wniosków. Wszelkie sprawy można załatwiać telefonicznie w godzinach pracy urzędu.
Budynek ul. Kołłątaja 7:
• Punkt Informacyjny – obsługa osób kierujących się do Burmistrza Krotoszyna, Wydziału Ogólno-Organizacyjnego, Biura Rady, Straży Miejskiej
• Sala nr 3 – obsługa osób kierujących się do Wydziału Finansowo-Budżetowego, Wydziału Promocji i Współpracy, Wydziału Inwestycji i Rozwoju
Kasa (czynna od godz. 8.00 do godz. 14.00) – drugie wejście od ul. Kołłątaja, tel. 62 722 74 08.
Budynek ul. Kołłątaja 7a (w podwórzu):
• I piętro – obsługa osób w Biurze Dowodów Osobistych
• I piętro (korytarz) – obsługa osób w Wydziale Spraw Obywatelskich
• II piętro (korytarz) – obsługa osób w Wydziale Oświaty i Spraw Społecznych.
Budynek ul. Kołłątaja 5:
• parter (klatka schodowa) – obsługa osób w Wydziale Gospodarki Przestrzennej
• I piętro (klatka schodowa) obsługa osób w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa.
Ratusz:
• parter – obsługa osób w Biurze Ewidencji Ludności
• I piętro – obsługa osób w Urzędzie Stanu Cywilnego.
Wnioski i dokumenty do Urzędu Miejskiego w Krotoszynie można składać nadal drogą elektroniczną, osobiście do pojemnika przy Punkcie Informacyjnym lub w sali nr 3, załatwiając sprawy w Wydziale Finansowo-Budżetowym, Promocji i Współpracy, Inwestycji i Rozwoju. Dokumenty można odbierać po uzgodnieniu (także telefonicznym) z pracownikiem merytorycznym w czasie wizyty w urzędzie.
Telefony:
1. Sekretariat:
62 722 74 14
2. Wydział Finansowo-Budżetowy:
– 62 722 74 84 – sprawy z zakresu podatku od nieruchomości podatników z terenu miasta Krotoszyn
– 62 722 74 50 i 62 722 74 55– sprawy z zakresu podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego podatników z terenu gminy Krotoszyn i rolnicy z terenu miasta Krotoszyn
– 62 722 74 89 – sprawy z zakresu opłaty od posiadania psów, należności za brak opłaty dodatkowej za postój w Strefie Płatnego Parkowania i zwrot podatku akcyzowego producentom rolnym.
OPRAC. (ANKA)
FOT. www.krotoszyn.pl
Comments are closed