Jak pozyskiwać ciekawe zlecenia?
- Strona Główna
- /
- Aktualności
- /
- Jak pozyskiwać ciekawe zlecenia?
Firma nie może istnieć bez zleceń. Zleceń nie będzie, jeżeli nie ma klientów. Klienci nie przyjdą, jeśli nas nie znają. Aby wiedzieli, że istniejemy, trzeba zainwestować w odpowiednią reklamę. W czasach, gdy wszyscy szukamy informacji w sieci, posiadanie własnej strony internetowej oraz banerów reklamowych w innych witrynach jest wręcz niezbędne.
To jednak nie wystarczy, by przyciągnąć do siebie potencjalnych klientów. Jak więc zapewnić sobie sukces w oparciu o internetowe kampanie? Wystarczy przeczytać poniższy artykuł.
Nigdy nie może być za wysoko, czyli pozycjonowanie w Google
Zastanówmy się, w jaki sposób próbujemy znaleźć interesujące nas wiadomości w wyszukiwarce. Wpisujemy hasło, przeglądamy pierwszą stronę i… nie znaleźliśmy tego, czego oczekiwaliśmy. Co robimy? Niekiedy przechodzimy na drugą kartę, częściej jednak porzucamy wprowadzone wcześniej słowa kluczowe na rzecz innych. Nietrudno się domyślić, że spora część internautów postępuje tak samo. Stworzenie witryny internetowej to zatem dopiero początek drogi. Trzeba jeszcze zadbać, by była jak najwyżej, najlepiej na pierwszej stronie. Tylko to daje gwarancję, że odbiorca znajdzie naszą ofertę i stanie się klientem. Pomoże nam w tym pozycjonowanie, nazywane też tajemniczym skrótem SEO. Polega ono na działaniach optymalizacyjnych na stronie (dzięki zmianom w kodzie i treści staje się bardziej przyjazna dla wyszukiwarki), jak również na doprowadzaniu do niej wartościowych linków z różnych witryn. Złączenie tych dwóch czynności umożliwia wygenerowanie ruchu na stronie.
Dla tych, dla których liczy się szybkość: reklama Google Ads
SEO jest procesem niezwykle skutecznym, ale na efekty trzeba trochę poczekać. W przypadku biznesów sezonowych, w których powiedzenie „czas to pieniądz” nabiera dodatkowego znaczenia, dobrym wyborem okaże się reklama PPC (czyli pay per click). Gdzie ona się znajduje? Zapewne nie raz widzieliśmy oddzielone od pozostałych wyniki wyszukiwania, oznaczone właśnie hasłem „reklama”. Zaletą tej formy pozycjonowania jest zapewniona wysoka pozycja w wyszukiwarce oraz płacenie jedynie za kliknięcie, czyli za faktyczny ruch. Możemy też na bieżąco monitorować rezultaty kampanii. Oczywiście eksperci, tacy jak firma Inseo, zalecają połączenie AdWords z SEO niezależnie od charakteru biznesu. Taki duet zapewni nam całoroczną widoczność w Google, a w okresie zwiększonego zapotrzebowania na nasze usługi – wysoką pozycję dzięki płatnej reklamie.
Źródło: inseo.pl
Comments are closed