Dwudniowe szaleństwo festiwalowe!
- Strona Główna
- /
- Aktualności
- /
- Kultura
- /
- Dwudniowe szaleństwo festiwalowe!
W miniony weekend ulica Transportowa w Krotoszynie tętniła życiem za sprawą dwudniowej imprezy – Freaky Friday i Target One Festival 2023: Trance Edition. Wydarzenia przyciągnęły tłumy miłośników muzyki klubowej z całej Polski, którym zapewniono niezapomnianą zabawę i wyjątkową atmosferę. Organizatorem była Target One Agency.
Pierwszego dnia, podczas Freaky Friday, publiczność mogła bawić się podczas energetycznych występów. Na ogromnej scenie, przy wykorzystaniu festiwalowej techniki scenicznej, odbyły się koncerty na żywo Smolastego i Kacpra Blonskiego, które rozgrzały widzów do szaleństwa. Dodatkowo dziesięciu utalentowanych DJ-ów na Vixa Stage zapewniło dynamiczne i ekscytujące doznania muzyczne. Artyści tacy jak Killer, Cyprex, Endriu, Matson, Gashmaker, Bagrol, Hazel, Taito, Yourant, Dąber, Miras, Młody M oraz duet Alan & Sequento podbili serca publiczności, dostarczając niezapomnianych wrażeń. Impreza oferowała również liczne atrakcje dla uczestników. Ogromna scena, gwiazdy Internetu, efektowna pirotechnika, pole namiotowe, technobus, stoiska gastronomiczne – to tylko niektóre z nich. Freaky Friday był doskonałym miejscem dla pozytywnie zakręconych miłośników freak fightów, hip-hopu i influencerów.
Drugiego dnia odbył się Target One Festival 2023: Trance Edition. Impreza zyskała miano największego trance’owego wydarzenia w Wielkopolsce. Na scenie mieliśmy okazję podziwiać największe nazwiska nurtu trance. Will Atkinson, Nifra, Khomha, Billy Gillies, Kyau & Albert, Rank 1, Nitrous Oxide, Robbie Seed, Ontune, Lucas Deyong, Jacob Peeker, Rafuss, Aquatic Simon i Next DJ dostarczyli publiczności niesamowitej dawki hipnotyzujących dźwięków. Na Techno Stage z kolei artyści tacy jak Duss, Matys, Siasia, Noemi Black, Aluto, Lucas Rose oraz duet Moniqa Adams B2B Arsen zapewnili mocne i energiczne brzmienia.
Korzystający z biletu VIP mogli skorzystać z szeregu dodatkowych atrakcji, takich jak osobne wejście na teren wydarzenia, specjalna strefa chilloutu z napojami i cateringem, najlepszy widok na scenę.
(FENIX)
FOT. Target One Agency / Arkadiusz Krzak / Michał Kobuszyński
Comments are closed