Dobry pracownik to podstawa!
- Strona Główna
- /
- Aktualności
- /
- Dobry pracownik to podstawa!
Zobacz, czy takich posiadasz i sprawdź ich kwalifikacje
W swoim asortymencie posiadasz tylko i wyłącznie wysokiej jakości produkty? Twoje reklamy dopracowane są w każdym calu, a kolejka konsumentów i tak ustawia się w sklepie konkurenta? Doskonale wiemy, jak frustrujące są takie sytuacje! Dlatego chcemy zwrócić Twoją uwagę na pracowników, w końcu to oni każdego dnia pracują na dobre imię Twojej firmy!
Chcesz sprawdzić ich efektywność? Świetnie się składa! Badanie mystery shopping to Twoje rozwiązanie! Do wiedz się więcej!
Wyprzedź konkurentów i zadbaj o obsługę Klienta na najwyższym poziomie
Obsługa Klienta to fundament każdej firmy! Jej głównym zadaniem jest odpowiadanie na pytania Klientów, rozwiewanie pojawiających się wątpliwości, a także przyjmowanie reklamacji. Obsługa Klienta potrafi skutecznie przyciągnąć szerokie grono odbiorców lub wręcz przeciwnie, zniechęcić ich. Możemy śmiało stwierdzić jeden niepodważalny fakt – sposób, w jaki zostanie obsłużony Klient, ma ogromny wpływ na wizerunek całej firmy. Zanim przejdziemy do wyjaśnienia, dlaczego badanie mystery shopping jest tak korzystnym rozwiązaniem, przeanalizujmy, na co dokładnie zwracają uwagę osoby odwiedzające sklep. Zapewne wiesz, że pierwsze wrażenie jest najważniejsze. Osoba wchodząca do sklepu zwraca uwagę na to, jak długo musi czekać na pojawienie się pracownika. Im dłuższy jest czas oczekiwania, tym większe rośnie niezadowolenie. Czasami można się spotkać z sytuacją odwrotną – zbyt nachalny pracownik nie odstępuje Klienta na krok, uniemożliwiając mu swobodne oglądanie produktów. Oczywiście ocenie poddaje się również sposób odpowiadania na pytania. Jego wypowiedzi powinny być wyczerpujące, a dodatkowo ważne, aby wykazywał inicjatywę do proponowania rozwiązań ściśle spełniających potrzeby Klienta.
Badanie mystery shopping – Twój sposób na przetestowanie pracowników
Prowadząc biznes oferujący usługi lub produkty dla wielu osób, należy zadbać o każdy aspekt mogący przyczynić się do sprzedaży. Nawet najlepiej wypadająca osoba na rekrutacji do działu obsługi klienta może zmienić swoje zachowanie o 180 stopni, kiedy w pobliżu nie będzie pracodawcy. Badanie mystery shopping pozwoli Ci z łatwością ocenić kompetencje swojego personelu, a także wskazać, jakie elementy w ich pełnieniu obowiązków wymagają poprawy. Profesjonalny ankieter wcielający się w rolę klienta oceni nie tylko kwestie związane z samą obsługą, ale także zwróci uwagę na takie detale jak wygląd zewnętrzny oraz ogólny sposób zachowania. Dlaczego usługę warto zlecić specjalistom? Odpowiedź jest bardzo prosta! Niezbędna jest tutaj nie tylko specjalistyczna wiedza o metodach badania, ale także psychologiczne podejście, pomagające w nakierowaniu rozmowy na właściwe tory. Firma Norstat już od wielu lat przeprowadza z wysoką skutecznością badanie tajemniczego klienta. Nie musisz sam układać pytania i borykać się z analizą wyników. Z pomocą profesjonalistów zyskasz pewność, że usługa została rzetelnie wykonana od A do Z! Nie zwlekaj i zadbaj o posiadanie wysoce wykwalifikowanych pracowników w swojej firmie już teraz!
Comments are closed