Gazeta Lokalna KROTOSZYN | MILICZ

Gazeta Lokalna KROTOSZYN | MILICZ
PADEWSCY

Budujemy biznes z pasją

2019-10-14
  1. Strona Główna
  2. /
  3. Aktualności
  4. /
  5. Budujemy biznes z pasją
Budujemy biznes z pasją
TAPAS

W piątek w Restauracji Wawrzyniak w Perzycach uroczyście powołany został Klub GLK, zrzeszający przedsiębiorstwa, instytucje czy stowarzyszenia na co dzień ściśle z nami współpracujące. Podjęto dyskusję na temat dalszego funkcjonowania organizacji.

 

Na ten moment do klubu wstąpiło 49 podmiotów reprezentujących różne branże i sfery życia publicznego – motoryzację, transport, edukację, gastronomię, sport, doradztwo finansowe, budownictwo, opieką zdrowotną, rolnictwo, kulturę, usługi informatyczne i fotograficzne.

Prowadzący galę Daniel Borski, jako wydawca Gazety Lokalnej KROTOSZYN, przybliżył wszystkim obecnym tematy, którymi zajmujemy się na co dzień. Od samego początku działalności postawiliśmy na ścisłe relacje z mieszkańcami oraz firmami, stowarzyszeniami i instytucjami, wyróżniając się tym samym na tle większości nośników medialnych. Na bilans podkreślający tę formę współpracy złożyły się setki eventów, które zorganizowaliśmy bądź objęliśmy nad nimi patronat. Zdecydowana większość z nich miała charakter dobroczynny.

Od niemal ośmiu lat stawiamy na relacjonowanie wydarzeń pozytywnych, promując lub współtworząc szereg oddolnych inicjatyw. Nie bazujemy na szeroko pojętej sensacji, nie budujemy naszej okładki z ludzkich tragedii i wypadków. Nie uciekamy oczywiście od poruszania tematów trudnych, wymagających interwencji czy śledztwa dziennikarskiego. Bardzo jasno stawiamy także granice naszej niezależności, zarówno politycznej, jak i biznesowej. Często proponujemy naszym Partnerom udział w niekonwencjonalnych projektach, dzięki którym poszczególne marki potęgują swoją pozycję na rynku.

Ideą Klubu GLK ma być konsolidacja – w naszym powiecie i nie tylko – środowiska przedsiębiorstw i instytucji, które na przełomie wielu lat zaufało Gazecie Lokalnej KROTOSZYN w kwestii budowania skutecznego marketingu i poszerzenia grona swoich klientów. Są to podmioty posiadające wizję kooperacji i dialogu, chcące wzajemnie się wspierać w robieniu interesów i osiągać wspólne cele na niwie społecznej. Klub pozwoli wdrażać w życie nowe pomysły, kreślić ambitne plany, budować strategie, stawiać czoło biznesowym przeciwnościom. Sprawdzona, rzetelna, aktualna wymiana wspólnych doświadczeń daje biznesową przewagę. Szczególnie w dzisiejszych czasach, w dobie społeczeństwa informacyjnego, gdzie wiedza i umiejętność kreowania oraz wpisania się w trendy rynkowe stają się najważniejszymi walutami we współczesnym biznesie.

Po oficjalnej części uroczystości rozgorzała dyskusja, po czym odbyły się również rozmowy kuluarowe, w trakcie których to uczestnicy mogli wyrazić swoje opinie co do przyszłych działań i inicjatyw, które będą mogły być podnoszone na polu Klubu GLK.

– Zalążek klubu, który powstał na piątkowym panelu, to nie tylko pole do uzyskania potencjalnych nowych klientów czy kontaktów. To kilkadziesiąt różnych firm z innymi profilami i formami zorganizowania. Wzajemne słuchanie siebie i wyciąganie wniosków z problemów, przed którymi stają współcześni przedsiębiorcy, pozwoli każdemu z nas usprawnić swoją firmę. Mam nadzieję, że ten początek będzie wstępem do realnej współpracy na wielu płaszczyznach – mówił Mateusz Tarnawski, właściciel EnergySped.

– Jest to inicjatywa, która ma wielką szansę powodzenia i dalszego rozwoju. Jestem przekonany, iż dla wielu będzie to bardzo owocna współpraca. Możemy nie tylko rozwijać własną działalność, zdobywać nową wiedzę, ale i nieść pomoc tym, którzy jej potrzebują – wypowiedział się Tomasz Gierko z FinUp Partner.

– Od wielu lat obserwujemy, jak powstają liczne kluby biznesu, zrzeszające przedsiębiorców z całej Polski. Jest to bardzo dobry pomysł. Dzięki wspólnej wymianie doświadczeń będzie można lepiej budować swoją markę i skonsolidować wspólne działania na rzecz promowania lokalnego biznesu i oferty marketingowej – stwierdził Mikołaj Kijewski z MK Evolution.

– Otwierając przed laty działalność, marzyłem o tego typu organizacji. Dziś ów plan się ziścił. Zebraliśmy w jednym miejscu ok. 50 firm – co w dzisiejszych czasach nie jest łatwe – by wymieniać poglądy, podpatrywać siebie nawzajem i wyznaczać nowe oraz niesztampowe kierunki działań. W Klubie GLK znajdują się wyłącznie przedsiębiorcy otwarci, kreatywni i ci, którzy chcą się rozwijać. Z pewnością nasza działalność nie przejdzie w naszym regionie bez echa i połączymy wzrost rozpoznawalności z aspektami społecznymi – spuentował Daniel Borski.

Partnerem medialnym klubu jest KrotoStrefa – premierowy odcinek trzeciego sezonu „Halo Weekend” już w najbliższy piątek o godz. 19.30.

MICHAŁ KOBUSZYŃSKI

Comments are closed

YouTube

Archiwum
WYGRAJ PLUSZAKA DLA DZIECIAKA
BGP 2023
KOK
TK DACHY
IMPULS ZDUNY
MATYLA
Agencja Reklamowa GL
Dietetyk Kaźmierczak
ZBITY TELEFON
INNOWACYJNE FINANSE
GÓRZNY GROUP
MAYOR INK
Jarmużek
Motosdodoła
BHP RABENDA