Pozycjonuj sklep internetowy, a zwyciężysz
- Strona Główna
- /
- Aktualności
- /
- Pozycjonuj sklep internetowy, a...
Sklepów internetowych takich jak Twój są tysiące.
Pozycjonuj go, a zwyciężysz rywali!
Możliwie szeroka oferta pozwalająca jednym zakupem zaspokoić wiele potrzeb, atrakcyjne ceny, dogodne warunki realizacji… czego jeszcze potrzeba, by móc nie martwić się o przyszłość takiego biznesu? Reklamy!
Rynek e-commerce, choć wciąż rośnie w naszym kraju szybko, jest niezwykle trudny i większość takich przedsięwzięć jest w stanie przetrwać zaledwie kilka lat. Dołóż starań, aby dotrzeć do właściwych klientów, a unikniesz tego losu.
Niemal wszystkie zakupy zaczynają się w Google. Wykorzystaj to!
Nie sposób sobie wyobrazić korzystania z nieprzebranych zasobów sieci bez wyszukiwarki, ona też powinna być głównym obiektem naszej uwagi, jeśli chodzi o promocję. Promowanie sklepu np. w branżowych mediach (portalach, prasie), odpowiadających tematyce jego asortymentowi, oczywiście nie jest pomysłem złym, tego typu konwencjonalne metody promocji zawsze będę miały jednak ograniczoną efektywność. W pamięci tylko części odbiorców zdołamy pozostawić ślad na tyle trwały, że zaowocuje on w momencie, gdy zechcą sięgnąć po sprzedawany przez nas asortyment. Jeszcze mniejszą grupę zdołamy skłonić do tego, by od razu do nas zajrzała.
Właśnie zagadnienie pamięci jest jednym z kluczowych przy stosowaniu tradycyjnych metod marketingowych. Dlatego wymagają one zwielokrotniania ekspozycji czy emisji bądź agresywnych środków wyrazu. Pozycjonowanie ten problem odsuwa. Mamy szansę dotrzeć do klienta natychmiast wówczas, gdy pomyśli on o zaspokojeniu konkretnej potrzeby i zechce dokonać wyszukiwania. Nie dziwi więc, że, jak zauważają fachowcy z firmy AFTERWEB, każdy przedsiębiorca chce, by jego firma znalazła się na szczycie wyszukiwarki Google. Powód jest prosty, uzyskanie najwyższych pozycji to gwarancja prężnego rozwoju każdego biznesu. Pozycjonowanie stron i Google Ads to obecnie najbardziej skuteczne sposoby na dotarcie do klienta. Wydając stosunkowo niewielką kwotę, możemy osiągnąć duży zwrot w bardzo krótkim czasie. Internet to niesamowite źródło potencjalnych klientów. Dzięki wyszukiwarce każdy podmiot gospodarczy może rozwinąć biznesowe skrzydła i trafić ze swoimi usługami do potencjalnych odbiorców z całego kraju! Pozycjonowanie? Tylko skuteczne! Myśląc o inwestycji w pozycjonowanie strony internetowej, warto stawiać na pewne rozwiązania dające długotrwały efekt. AFTERWEB Wrocław tworzy skuteczne kampanie, które prowadzą do uzyskania wysokich, stabilnych pozycji. Zatrudniając najlepszych specjalistów, wypracowaliśmy model pozycjonowania, który gwarantuje wysokie pozycje bez narażania strony klienta na późniejszy szybki spadek.
źródło: https://afterweb.pl/
Jakość pracy wykonywanej nad pozycjonowaniem sklepu jest bardzo ważna – dziś, inaczej niż przed laty, roboty wyszukiwarki bardzo wnikliwie badają zawartość sieci. Zagrożeniem mogącym poskutkować wspomnianym szybkim spadkiem jest zwłaszcza baza linków zbudowana w nieprawidłowy sposób, z wykorzystaniem tanich, spamerskich metod. Google i jego algorytmy to jedno z wyzwań – drugim są oczywiście branżowi rywale. Chcesz ich dogonić i zostawić w tyle? Zadbaj o wsparcie doświadczonych specjalistów z dobrej agencji SEM!
Aby Twój sklep zdobył dobre pozycje w Google, wymaga wielu zmian
W ogólnym zarysie na pozycjonowanie składa się budowa bazy linków i optymalizacja strony. Zwłaszcza to drugie zagadnienie bardzo zyskało w ostatnich latach na wadze. Jakich prac w tym zakresie wymagać może sklep internetowy?
Podobnie jak w przypadku każdej innej witryny, duże znaczenie mają znajdujące się w niej treści. Muszą nie tylko być zasobne w odpowiednie słowa kluczowe, ale też i absorbujące uwagę użytkownika – nie tylko wymagania wyszukiwarki, ale i jego potrzeby powinniśmy stale mieć na uwadze, aby uniknąć wysokiego współczynnika odrzuceń. Wszystkie treści powinny być ponadto unikalne – bardzo wiele sklepów kopiuje tymczasem opisy produktów. Ich napisanie to dużo pracy, ale to po prostu się opłaca!
W ostatnich latach niezwykle wzrosła waga kwestii technicznych, przy czym np. o szybkość ładowania czy przystosowanie do urządzeń mobilnych należy, zważywszy na ich rosnące znaczenie w branży e-commerce, dbać tak czy inaczej. Skuteczne pozycjonowanie wymaga ponadto nadania stronie przejrzystej struktury i nawigacji, a także zajęcia się wieloma drobniejszymi aspektami. Jedne, tak jak postać adresów podstron, są widoczne dla klientów i pomagają im w korzystaniu ze strony, inne, by wymienić choćby poprawny kod, sprawdzać będą tylko roboty Google. Nie wolno zapominać też o bezpieczeństwie – aktualny certyfikat SSL to obecnie powszechnie oczekiwany standard.
To zaledwie kilka z wielu istotnych kwestii – pracy jest więc niemało, a w dodatku zyskuje ona sens dopiero wówczas, gdy służy realizacji właściwej strategii. Korzystaj więc ze wsparcia doświadczonych fachowców!
Comments are closed